maandag 24 december 2007

Fiets verven

Wat doe je als je een oude oma-fiets tot je beschikking hebt en je opeens een creatieve bui hebt? Dan ga je 'm verven.

Wat je even vergeet is dat je nog nooit eerder iets geverfd hebt, en dus eigenlijk de grootste kluns met een kwast in je hand bent. Wat je ook even vergeet is dat het koud is buiten, waar je moet schilderen. En wat je óók even vergeet is tijdens het schilderen goed vanaf alle kanten kijken.

Ik heb vandaag onze oma fiets bordeaux rood geschilderd. Het idee is dat ik het later versier met gouden verf (ik denk dat ik op de spatborden en op de kettingkast allemaal teksten ga schrijfschilderen met goud). Alleen heb ik de bordeaux rode verf niet overal even goed aangebracht... Dat moet ik dus nog even verbeteren, want nu zie je hier en daar nog de vorige kleur: lichtblauw...

Hm, dat doe ik wel ná de kerstdagen ofzo, het is toch een beetje koud om buiten te zitten schilderen ben ik achter gekomen!

Foto's komen later, als 'ie helemaal af is en perfect eruitziet (hoop ik).

Geen opmerkingen: