vrijdag 7 december 2007

Door storm en regen

Ik heb mijn hoeveelheid beweging van vandaag ruim gehad.

Ik zou maar twee uur school hebben, maar dat betekende dus niet dat het een rustig dagje werd. Het eerste uur had ik Nederlands, en toen ik daar aankwam hoorde ik dat je vandaag je schrijfdossier (de beschouwingen, betogen etc die je in 4V-6V geschreven hebt) moest laten zien omdat je anders uitgesloten was van het examen volgende week...
En ik had dat natuurlijk op m'n bureau, thuis, liggen... Bijna meteen ben ik weer gegaan, om het thuis op te halen. Ik kon vrolijk nóg een keer tegen de wind in naar school fietsen. Eenmaal weer op school had ik 't bloedheet, was ik duizelig en had ik hoofdpijn. En vertelde onze docente doodleuk dat het toch niet had gehoeven.

Great.

Ach, zij kon er ook vrij weinig aan doen. Maar het is nu wel héél duidelijk: de sectie Nederlands bij mij op school is één grote chaos. Ook over het schrijfvaardigheidstentamen van volgende week zijn ze vaag, de drie docenten die 6V lesgeven zeggen allemaal elke keer weer wat anders. Ik zie het maandag wel. Ik weet dat als ik goed voorbereid ben ik er een 8+ voor kan halen en hoop maar dat dat nu ook lukt...

In ieder geval zijn de calorieën van vandaag weer verbrand!

1 opmerking:

U. zei

En vergeet niet dat we niet eens wind MEE hadden toen we vanaf Gutenberg (waar je je calorieën weer ruim hebt aangevuld met een Butterscotch cappu en een brownie) richting Bilthoven fietsten. Waar ik je verwend heb met een fikse hoeveelheid thee.

Oftewel: ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE, BRIAN!