woensdag 28 mei 2008

CSE Wiskunde: de uitsmijter!

Het moment waarop ik het boekje dichtdeed en me besefte dat ik klaar was met mijn laatste, allerlaatste, examen was heel apart.

Behalve aan het einde het boekje dichtdoen hoefde ik vrij weinig te doen, het examen ging bijna vanzelf. In ongeveer 1.5 uur ben ik door mijn laatste CSE heen geracet. Helaas ben ik wel een paar keer slordig geweest, waardoor ik géén 10,0 gehaald heb voor Wiskunde. Ik heb waarschijnlijk 79 punten van de 81 punten, maar misschien nog ééntje minder. Met 79 punten heb ik een bizar hoog cijfer: tussen de 9.6 en 9.9! Maar goed, ik heb niet alle berekeningen goed nagekeken dus het kan nog wel lager zijn. Maar toch, hoog is het in ieder geval!

Ik heb dus misschien een bijna TIEN voor Wiskunde, het vak waarvoor ik het laagste schoolexamencijfer heb (6.9)! Geweldig dit, echt ge-wel-dig!

Wat een afsluiting! Ik ben zó blij!

Oh en voor wie nog twijfelt: ik ben eigenlijk wel overduidelijk al geslaagd. De eindcijfers van mijn CSE-vakken worden zoiets: Nederlands 7 of 8 - Engels 8 - Economie 8 - Natuurkunde 7 of 8 - Scheikunde 7 of 8 - Biologie 8 - Wiskunde 8 --> geen één 6 op mijn eindlijst!

Geen opmerkingen: