dinsdag 27 mei 2008

CSE Engels: lekker theeleuten

Ik kon al niet meer zakken. Zelfs als ik vandaag m'n CSE Engels verschrikkelijk maakte en morgen Wiskunde verpruts. Ik heb vandaag heel rustig gewerkt en toen ik klaar was ben ik niet meteen de zaal uitgelopen. Ik heb rustig eerst mijn thee opgedronken.

Het examen was heel goed te doen, helaas ben ik halverwege wat slordig geweest dus heb ik daar veel punten laten zitten. Uiteindelijk heb ik waarschijnlijk een cijfer tussen een 6,3 en een 8,3. Perfect dus! Een 8 op mijn eindlijst voor Engels!

Nog maar één examen nu. Wel gek hoor. Morgen als ik dat mapje dichtdoe en met mijn spulletjes de gymzaal uitloop is er in feite echt een einde aan mijn tijd op het Jordan gekomen. Aan de ene kant heerlijk, lekker gaan studeren! Maar ook wel een beetje gek en jammer. Ik heb een heerlijke zes jaar achter de rug. Ik ben nog mezelf, maar ik ben ook sterk veranderd. Ik ben denk ik méér mezelf geworden.
Nog altijd ben ik een stresskip, nog altijd ben ik een perfectionist. Maar ik ben toch wel veel rustiger, zekerder geworden en vertrouw veel meer op mijn eigen gevoel, mijn eigen mening... op mezelf.

Nog ééntje!

Geen opmerkingen: