vrijdag 31 augustus 2007

Hairspray

Gisteren ben ik met wat vriendinnen in Utrecht naar Hairspray geweest. Voordat we erheen gingen hebben we een dinertje bij mij gehouden. Een drie gangen maaltijd met als voorgerecht een salade, hoofdgerecht een zelfgebakken pizza en als toetje frambozensmoothie met citroensorbetijs. En zoals dat altijd gaat met meisjes, de tijd vloog dus moesten we ons na 't eten haasten naar de trein.
Op het station begon ik te stressen toen de trein al aankwam en we nog twee kaartjes moesten kopen. De automaat werkte niet mee en de conducteur wilde keurig op tijd rijden... Ook al deden mensen die in de trein zaten nog een keer de deur voor ons open, we hebben de trein net gemist. In Utrecht zijn we eerst nog naar de verkeerde bioscoop gerend en ik was alweer bang dat ze onze kaartjes al hadden doorverkocht. Gelukkig kwam alles goed en waren we precies op tijd.



'You have to think big to be big!' 'Big ain't the problem in this family Wilbur...'
Ik weet ook al wat de volgende film is waar we met z'n allen heengaan: Enchanted.

1 opmerking:

Anoniem zei

Jaaa enchanted!!! :D