donderdag 9 augustus 2007

Culinaire week II

Het is me gelukt! Drie dagen lekker eten bereiden en niemand laten uithongeren!
Wat ik zondag gekookt had had ik al gezegd en de overige dagen zagen er als volgt uit:

Maandag: 'Mediterrane Risotto' met een Biefstukje voor pappa.
Dinsdag: Een voorgerechtje met varkenshaasjes (a la Laudine), als hoofdgerecht 'Pitabroodjes gevuld met tonijn en kappertjes' en als toetje (mislukte) Chocoladesoufflé's.
Woensdag: mamma gekookt, ik als toetje een Charette gemaakt (mijn variant op de 'Charlotte met frambozenschuimijs' van de AH)

Zometeen vertrekt mamma weer, met de trein naar Groningen. Dus vanavond mag ik weer koken! Ik zou eerst 'Lasagne van courgette en tonijn' maken, maar eigenlijk heb ik daar niet meer zo'n zin in. Dus ik ga nog even op zoek naar een leuker recept voordat ik straks boodschappen ga doen.

1 opmerking:

Anoniem zei

alooohaa wie gehts? hier je oude vertrouwde stalker van je blog weer.

het ONWEERT inmiddels in Oostenrijk, echt stom want daarnet scheen de zon nog, het is btw wel 25 graden gelukkig. maar alles komt goed, ik ben ervan overtuigd dat het volgende week stralend weer wordt!=D dan kan ik alsnog poepiebruin worden (ben in duitsland wel al een beetje bruin geworden maar niet poepie-)

heb btw vandaag geshopt bij de h&m: heerlijk zacht en warm bruin vest, leuk beige shirt met 3kwart mouwen en een zwart broekje tot de knie! =D

ik moet even opschieten hiermee want het internetpoint gaat zo weer dicht en die man wordt dan heel gefrustreerd en gaat ´FINITO!´ roepen enzo.

je culinaire week klinkt erg leuk! Zelf zou ik het iig absoluut niet volhouden :P Hier eet ik ook elke dag heerlijk, maar dan krijg ik het dus op mn bord geserveerd ipv het zelf te maken :D het ontbijt krijgen we bij het pension, ´zo´n enorm buffet met vanallesennogwat, en dan kopen we voor de lunch lekkere broodjes met beleg en ´s avonds gaan we uit eten of eten we bij Eva (vriendin van Kyra´s moeder, die manege eigenaar)

maaaaaaaaar ik ga nu stoppen!

het internetdinges is pas volgende week dinsdag geloof ik weer open dus dan hoor je even niks van me. Don´t worry: ik vermaak me nog steeds prima! ik mis Nederland absoluut niet (jou wel natuurlijk) en ik heb helemnaal geen zin om volgende week zaterdag alweer naar huis te gaan.

Veel plezier nog daar, denk dat je jezelf wel weet te vermaken, over-kook je niet en maak vooral GEEN wiskunde!! Dan weet ik zeker dat alles goed komt.

Ciaooooooooooooooooooooo dikke kus liefs knuffel en dat soort shit