maandag 23 juli 2007

Tour de France



Behalve zelf lekker paardrijden en hardlopen, vind ik het ook leuk om andere disciplines te volgen. Vooral de tour de france. Het is bijna een soort traditie geworden om die elk jaar te kijken.

Nu er geen Armstrong meer meedoet is het opeens wel heel anders. Vorig jaar vond ik het helemaal niet meer leuk. Maar dit jaar is de spanning weer terug. De Discovery's fietsen geweldig en de Rabobank ploeg fietst beter dan ooit tevoren. Het is heel anders dan in het Armstrong-tijdperk, maar wel weer spanning en sensatie!

Toch blijft Armstrong mijn held. Zoals mijn vader herinneringen heeft aan Eddy Merckx, zal ik die later hebben aan 'The Blue Train' en Lance Armstrong. Als iemand anders zo'n ongelofelijk mooie prestatie levert geeft dat zelfs mij, hier thuis op de bank, een kick. Geweldig gewoon!

Geen opmerkingen: