maandag 30 juli 2007

Giraffes aaien

Ouwehands


Voor de vakantie hadden Maite en ik bedacht dat we wel weer een keer naar de dierentuin zouden gaan. Vandaag zijn we in de trein gesprongen (najaaaa, het is vakantie hè. Dus we deden het allemaal rustig aan natuurlijk!) en in Rhenen naar Ouwehands Dierenpark gegaan.

Ik ben hier vroeger heel vaak geweest, maar sindsdien zijn een groot aantal verblijven veranderd en wist ik er sowieso niet meer zoveel van. Het was echt superleuk, ookal was de gemiddelde leeftijd van de bezoekers ver onder de 17 (of boven de 40 =D).

In het aquarium hebben we de 'Finding Nemo'-bak bewonderd en gezocht naar Piranha's. 'Ik ga niet weg voordat ik een piranha gezien heb hoor!' 'Zou het dit kleine visje zijn?!' *kijkt opzij & ziet mega bak vol piranha's* 'Oh hier zitten ze...'

Én... We hebben giraffes geaaid! (totdat er een jongetje aan kwam rennen en woest zijn hand uitstak richting de giraffe waardoor die er snel vandoor ging...)

Maar het allerbelangrijkste was natuurlijk dat we met de cast van Zoop op de foto zijn geweest =P

Geen opmerkingen: