zaterdag 28 april 2007

Poffertjes

Jummie, vanmiddag hebben Laudine en ik in Bilthoven poffertjes gegeten als lunch. Poffertjes met poedersuiker, slagroom en verse aardbeien. Het was echt verrukkelijk!

(Laui's nieuwe telefoon)

Laudine heeft eindelijk haar nieuwe telefoon binnen, dus heeft ze die ook eventjes aan mij geshowd. Echt een prachtige telefoon, en helaas kon ze niet een paar beltonen aan mij blue-toothen, omdat deze auteursrechtelijk beschermd waren, ja maar... IK HEB OOK EEN NOKIA?!

Echt kinderachtig hoor... tsss...

Het was dus een heerlijke eerste vakantiedag. Behalve dit heb ik ook nog met Patent gedressuurd, die super zijn best deed, 3/4 hoofdstuk economie gemaakt en lekker gezwommen. Morgen gaan we met de paarden naar 't strand en ga ik 's avonds naar Utrecht. Geweldig toch?!

1 opmerking:

U. zei

Mijn foon is MOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIII

En er zit radio op (waar ik nu ook naar luister, want ik ga zo afwassen). Echt briljant! Lekker roze, I LOVE IT!