dinsdag 24 april 2007

Finito!

De tentamens zijn klaar, ik heb nu weer even 2 maanden het wat rustiger! Maandagmiddag had ik maatschappijleer, wat volgens mij best aardig ging.

Vandaag was het even echt werken, vanochtend 2,5 uur natuurkunde tentamen en vanmiddag had ik nog een tentamen van het meest nutteloze vak ooit bedacht: algemene natuurwetenschappen.

Natuurkunde ging lekker, na 2 uur was ik al klaar. Ik weet wel een paar dingetjes die ik fout heb, maar het is in ieder geval voldoende! And it feels damn good!
Het moeilijkste was nog om daarna me weer om te schakelen op leren, want anw had ik pas 2 uur later.
Ook dat ging best aardig denk ik, al heb ik de allermakkelijkste vraag van het tentamen fout beantwoord. Ik had niet meer zo'n zin zegmaar...

'Waarmee werd in 1957 de eerste satelliet in een baan om de aarde geschoten?
A. Kanon
B. Raket

C. Vliegtuig'
Het laatste wat ik voor het tentamen nog had gelezen was dat een vliegtuig niet kon, aangezien die nooit de magische snelheid van 11 km/sec zou kunnen halen om de dampkring uit te schieten. En toch was ik zo slim om kanon in te vullen.

Tja, blondheid ten top zullen we maar zeggen!

En waar ik nu aan toe ben:



Abfab!

Geen opmerkingen: