maandag 5 februari 2007

Be Healthy

Het is werkelijk prachtig weer geweest en daarvan heb ik op alle manieren zoveel mogelijk geprofiteerd.
We zijn zowel zaterdag als zondag met de paarden naar het bos geweest om te trainen. Ze liepen allebei de dagen werkelijk subliem, Patent was hartstikke braaf!

Verder ben ik sinds vrijdag bezig om nog gezonder te worden. Ik hield samen met Laudine mijn eetpatroon al in de gaten (zie hier) en nu ga ik ook nog meer bewegen. Allemaal oefeningen van deze site.
Ik ben best wel enthousiast, het is ook erg leuk.

Het enige dat onder al dit sportieve gedoe een beetje heeft geleden, is mijn huiswerk. Maar zelfs dat valt heel erg mee omdat ik gisteravond nog heel veel gedaan heb.
Nu ga ik snel eten en dan naar school. Vandaag mag ik mijn beschouwing schrijven!

Geen opmerkingen: