donderdag 15 februari 2007

Griep...

Ja hoor, natuurlijk ben ik weer aan de beurt. Het héérst niet eens?!

Ik ben weer goed ziek geweest de afgelopen dagen. Deze winter heb ik zo vaak de griep gehad dat het niet eens meer op één hand te tellen is! Blijkbaar is mijn weerstand niet zo best.
Maar waar ligt dat aan? Is mijn leefpatroon slecht? Niet dat ik weet. Ik eet redelijk gezond, ik sport en beweeg hierdoor dagelijks in ieder geval voldoende, heb een regelmatig slaappatroon, een stabiele thuissituatie, en ga zo nog maar even door... Ik kan even geen reden bedenken waarom míjn weerstand dan slechter zou zijn dan die van mijn leeftijdsgenoten. Volgens mij ben ik namelijk helemaal niet ongezonder dan ze, maar zelfs gezonder dan een groot deel.

Zodra ik me weer helemaal goed voel ga ik in ieder geval weer lekker sporten en gezond eten. Hopelijk sla ik de volgende griepuitbraak over.

Geen opmerkingen: