woensdag 21 februari 2007

Overeind blijven

En het is een feit, mijn verstand is gehalveerd. Een maand geleden werd de eerste verstandskies eruit gehaald, en vandaag de andere. Ik heb geen onderverstandskiezen meer over.

Een maand geleden ben ik toen ze me verdoofden eerst nog even flauwgevallen, een slechte gewoonte van mij die zo nu en dan weer opduikt bij enge dingen. Deze keer wist ik echter precies wat er allemaal zou gaan gebeuren en was dus de rust zelve.
Mijn gezicht is goed doorbloed gebleven en ik ben weer een verstandskies armer.

Ik moet het toch ook hier even vermelden, de kaakchirurg was werkelijk geweldig. Die man vertelde dat het zijn doel is om te zorgen dat iemand zónder verstandskies, maar mét glimlach de deur uitgaat. Kijk, dat vind ik nou bewonderenswaardig.
Het is hem deze keer ook weer gelukt, zelfs tijdens de behandeling maakten ze me aan het lachen. Dus voor ook de 2 bovenverstandskiezen als die eruit moeten over een paar jaar, dan ga ik weer naar Amersfoort!

(en voor de oplettende lezer: Ik heb dus zowaar een positief punt van Amersfoort gevonden: een geweldige kaakchirurg!)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi lieve Guinnifer,

het is nu 0:09 en ik heb GEEN zin om te slapen. moet ook nog douchen. wél zin in een stroopwafel.... zal ik het doen? Het is toch vakantie :P
Oke, dan ga ik wel bij jouw blog lullen. Ik ben hartstikke trots dat je niet bent flauwgevallen enzo :D enneehh je mag wel even die link naar "maite goes USA" weghalen want die slaat nergens op :P
Ik was net even in een surf-bui (ik vind msn niet meer leuk tegenwoordig) en ik ging van die projecten met dolfijnen zoeken enzo he nou best tof hoor alleen kost het 700 euro voor 11 dagen! En dan mag je nog niet eens met ze zwemmen ofzo ja ammehoela :P Ik ga gewoon naar Nieuw-Zeeland een jaar en ik zie nog wel wat ik er ga doen, of ik nou naar school ga of college, het wordt vast hartstikke vetcoolgaaf.
Verder wil ik ff mededelen dat ik je blog aanbid. hehe nee maar ik ben wel een trouwe lezer ;) En je schrijft leuk hoor.
Kan ik nog wat van leren met mn mislukte blogs waar ik me steeds na 5 minuten aan ga irriteren... Ik ging het nog met blogspot.com proberen maar dat was ook geen succes, vond het uiterlijk enzo niet leuk blabla. Maar nou heb ik een nieuwe site ontdekt (ja, in mijn surfbui): www.wordpress.com en nou heb ik toch best een mooie in elkaar geknutseld, je krijgt de link wel ooit als ik hem in stand weet te houden :P
oke dit begint een beetje gestoord te worden, het is geen hyves ofzo. Ik ga er maar eens een eind aan breien denk ik. Ik wens je nog veel succes met je aardbeienroomyoghurttoetjes, heb wel veel medelijden met je :( Maar nu heb je tenminste wel een goed excuus om daar bakken vol van te eten!
Morgen ga ik (jawel) HUISWERK maken. Tenminste, als het me lukt om vóór 5 uur 's middags uit bed te komen, want dan moet ik naar Fien. We gaan daar eten en dan bowlen. En ik ben heel verdrietig dat jij er niet bij kan zijn :( Met dat gat in je mond, maar ik heb al een oplossing: ik doe gewoon ALSOF je er bent, oke? :D

oke nu is het wel duidelijk:

IK BEN GESCHIFT



liefs, jeweetwelwie

Anoniem zei

okeeeeeeeeee ik ga NOG een keer bewijzen dat ik gek ben!

het is PRECIES 1:00

aaaah shit nu is het 1:01

Ja ik weet ECHT niet hoe het komt, ik wilde om 11 uur al naar bed, en nu is het alweer 1 uur... hmmz

Ik ben gewoon de laatste dagen steeds om 1 uur naar bed gegaan en ben om 12 uur weer opgestaan ofzo :P OMG echt erg.... maar, mijn excuus: HET IS VAKANTIE! en in de vakantie mag ALLES.

Oke, wat ga ik morgen doen.. niet zo veel denk ik? ik denk dat ik maar gewoon thuis ga blijven en wat huiswerk doen, namelijk:
- Boekverslag nederlands
- Boekverslag engels
- Natuurkunde doorlezen ofzo
- Bio practicum voorbereiden ofzo
ennuuuh dan vind ik het wel weer goed :P Ben beniewd of dit uberhaupt gaat lukken..

maargoed, vandaag niet zo'n lange want ik wil toch eigenlijk wel gaan slapen.

Ciaoooooooooooooooooooooooooooo


(is het je wel eens opgevallen dat ik 's avonds altijd ZO ontzettend veel kwijt moet ofzo? ook in krabbels, altijd als het 's avonds is zijn ze veeeeeeeeet lang hihi)

misschien zodat ik beter kan slapen... dat ik alles ff kwijt ben ofzo... oke dan wil ik nog wel heel even verslag doen van het bowlen daarnet (waar ik btw nog steeds heel verdrietig over ben dat jij er niet was om me te steunen in die zware tijden)
- ik ben EEN-NA-LAATSTE geworden (Fien was laatste :P en Mar eerste, Juud deed het trouwens ook verschrikkelijk goed)
- ik heb 2 STRIKES gegooid! wheeejo
- bij elke beurt lag ik op de grond van het lachen, omdat Fien en Mir achter mij dansjes stonden te doen
- steeds als ik 1 punt had stond ik te springen en te gillen en te juichen, waardoor de mannetjes naast ons (die strike na strike gooiden waarbij ze nog steeds keihard zwegen) me steeds gingen uitlachen (TSSSSSSSS)
- Fien had een uhm, erg aparte manier van gooien met dat ding, ik had het eigenlijk op film moeten zetten hahaha
- en nog vast veel meer maar dat vertel ik je nog wel eens. we hebben iig besloten om VAKER te gaan bowlen want het is echt super gezellig om te doen!

oke nu ga ik ECHT ECHT ECHT ECHT ECHT slapen!

zwaaaaaaai & slaap lekker!

Anoniem zei

guinnieeguinniee

ik ben echt trots op je hoor! niet flauwgevallen, geen hyperactieve ventilatie! Proudproudproud!

LIEFS kenza