zondag 11 februari 2007

Wat een dag!

Allereerst mijn eigen prestaties van vandaag. Vanochtend heb ik me met Laudine door de regen een weg gebaand richting de Soesterduinen. En wat een regen. Het hele bos was veranderd in een soort groot moeras, dus echt geweldig trainen ging niet echt. Maar toch hebben we nog aardig met de mannen kunnen rijden, en het was vooral een waterballet-training voor ze.
Eenmaal thuis had ik het steenkoud en was ik zeiknat. Maar weer in droge kleren en een boterham in mijn maag was dat allemaal ook weer prima.

Vanmiddag hebben we met zijn allen natuurlijk voor de buis gekluisterd de laatste dag van het WK schaatsen Allround gekeken. Met werkelijk fantastische resultaten voor de Nederlanders, dat zorgt wel voor wat nationalisme hier in huis!
Respect voor de kampioenen, wat een prachtige race reden ze beiden. Op je 20e al wereldkampioen...
Maar Erben Wennemars, wat een karakter. Echt prachtig om een sprinter op het WK Allround een 10 km te zien rijden in 13:35, hij ging keihard man! Zo mooi om het publiek zijn naam te horen roepen, hij werd gedragen door het gehele stadion.

Ja, schaatsen zit in het bloed van élke Nederlander. Dus ook in die van mij! Ik kan het zelf niet, maar de kampioenschappen volg ik natuurlijk wel :D

Geen opmerkingen: