vrijdag 12 januari 2007

Tassen & Schoenen

Diamonds are a girls best friend

Nou heb ik persoonlijk nog geen ervaringen met diamanten, dus kan ik het niet echt beoordelen. Maar volgens mij zijn het niet alleen diamanten waarmee je een vrouw blij maakt. Ik, en ik twijfel er niet aan dat er velen met mij zijn, heb een zwak voor schoenen. Mooie schoenen, ik kan me meestal nog inhouden om ze niet meteen te kopen. Maar ik ga er bijna over dromen, tot ik ze koop. Dan ben ik helemaal gelukkig.

En vandaag heb ik ervaren dat ik niet alleen een zwak voor schoenen heb... Tassen vallen in dezelfde categorie! Al een paar weken geleden had ik hier in het dorp met een leren tas in mijn handen gestaan. Hm, erg mooie tas... Maar ik heb het eigenlijk niet echt nodig he? Vandaag heb ik de knoop doorgehakt, ik had het geld en ik dacht nog steeds aan die tas. Ik moest hem hebben! Dus, hup naar de winkel en de begeerde tas van de plank gegrist! Nu was het ook nog met korting, dus was ik weer gematst.

Terug naar huis fietste ik weer met de welbekende, tevreden glimlach. Ja, tassen maken ook gelukkig!

1 opmerking:

Anoniem zei

ik wil hem zien! :O