donderdag 18 januari 2007

Stoorrmmm!

Oooh wat een heerlijk woest weer! Het is wel rot dat er zoveel door fout gaat (erasmusbrug afgesloten, Amsterdam CS ontruimd, twee mensen overleden door een boom op hun auto etc), maar wat er wel goed gaat is heerlijk met dit weer.

Ik vind het heerlijk, die wind in mijn haren. Dat woeste gebrul buiten. Wel een béétje eng en spannend, maar toch ook wel lekker verfrissend. Ik ben misschien ook wel een beetje een storm-kind. De heftigste storm van de afgelopen 20 jaar vond plaats op 25 Januari 1990, toen ik 3 dagen oud was.

Jaja, over een paar dagen is het weer zover, mijn verjaardag! En dan word ik eindelijk 17, een jaar geleden had ik al bedacht dat ik dat een prachtige leeftijd vond. Dan begin je echt een beetje volwassen te worden zegmaar. Het is een leeftijd met iets jongs, iets volwassens, iets vrolijks... gewoon een prima leeftijd! Op naar de 17!

Geen opmerkingen: