woensdag 3 januari 2007

Homebaked by me

Kijk, ik bak weleens wat en help mijn moeder weleens in de keuken. maar als zij van huis is zorgt ze er meestal voor dat er iets heel makkelijks klaar staat, iets wat ik in de oven doe en een halfuurtje later eruitvis. Of gewoon een pizza'tje.

Vandaag ging ze naar mijn oma en zei ze gisteren dat ze wel even een Quiche voor me zou klaarzetten. En plots had ik een ingeving 'ik kan het ook zelf klaarmaken hoor mamma?!' 'Oké... hier is het recept, alles is in huis!'

Het begon al goed, ik was vergeten dat ik het deeg minstens 2 uur van tevoren in de koelkast moest zetten om te rusten. Ik kwam er nog nét op tijd achter en ging als een haas aan het werk om te zorgen dat ik binnen 10 minuten het in de koelkast had.

Daarnet heb ik het afgemaakt en de Quiche in de oven gezet voor de finishing touch. Over 20 minuutjes issie klaar en zal ik mijn allereerste zelfgemaakte Quiche kunnen proeven...

Zou het smaken?

Geen opmerkingen: