woensdag 24 januari 2007

Jarig!

Maandag was ik jarig! Ik ben weer een jaartje ouder, en hopelijk ook wijzer geworden en ben vanaf nu 17. Jippie!

Ik heb een paar dagen achter elkaar mn verjaardag gevierd. Eerst vrijdag uit eten met mijn ouders, zaterdag kwam mijn oudste zus met haar man en zoontje op bezoek, zondag kwam mijn broer met zijn zoontje en vriendin op bezoek en maandag heb ik op school en thuis gevierd met een stel vriendinnen.

Op school hadden ze het helemaal versierd en verrasten ze mij met taart. Echt heel erg lief en leuk. Het was een hartstikke toffe verjaardag, nu moet ik dus weer een jaartje wachten. Maar dat geeft niet, jarig zijn is ook juíst zo leuk omdat het maar één keer per jaar is en daardoor blijft het speciaal.

Maar goed, nog éven en ik ben volwassen!

Geen opmerkingen: