maandag 15 januari 2007

Spierpijn!

Het weer is weer even iets beter, het wordt weer meer licht. En dat heeft als logisch gevolg dat we weer echt kunnen gaan trainen! Afgelopen weekend zijn we zowel Zaterdag als Zondag naar het bos geweest en hebben de mannen lekker gelopen.

Dressuren was ookal een hele tijd niet gebeurd, dus toen ik daarnet op Voltrack klom zorgde alleen dat al voor een grote grijns op mijn gezicht. Een halfuur later voelde mijn buik gemarteld aan en was Voltrack alweer heel wat losser.

Na een klein stukje doorzitten voelde ik het bekende gevoel weer, mijn buikspieren deden zeer! Dat had ik al een hele tijd niet meer gevoeld. Allereerst omdat ik wat minder heb gereden en ten tweede omdat ik daarvoor een behoorlijk goede conditie had...

Heerlijk, heerlijk!

Geen opmerkingen: