zaterdag 26 april 2008

Onze stunt, DE stunt


Wauw, wat ontzettend heerlijk!

Eindelijk brak de dag aan van míjn stunt, onze stunt, dé stunt! Woensdag ben ik met mijn vriendinnetjes bij de feestwinkel spullen gaan kopen voor onze stuntoutfits. Het thema was 'Prison Break' Dus gingen we de winkel uit met politiepetten, leger attributen en nog veel meer. Bij de Action kochten we nog wat waterpistolen en waterballonen en toen waren we er klaar voor!

Donderdagmiddag hebben we met de examenklassen de hele school versierd... Overal rood/wit-lint, tralies voor de ramen, Wanted posters met leraren erop, lakens uit de ramen et cetera. Aan het eind van de middag zag de school er best wel vet uit en konden we met een tevreden gevoel naar de camping gaan.

Op de camping konden Maite en ik de examentruien uit gaan delen, eindelijk waren de truien er waar we zoveel voor geregeld hadden. En... ze zijn ontzettend gaaf!
De hele nacht hebben we het heel gezellig gehad met z'n allen. Uiteindelijk ben ik nog best vroeg gaan slapen omdat ik het s t e e n koud had en het dus wel zag zitten om in mijn slaapzak te liggen.

Na de volgende ochtend de camping te hebben opgeruimd, met ontzettend veel spullen weer naar school gefietst te hebben kon het dan eindelijk écht beginnen. Alle leerlingen werden gefouilleerd, moesten in groepjes van 4 naar binnen en van een aantal werd de tas ook doorzocht. De leerlingen vonden het maar vreemd, geen water?

Ja, dat kwam pas nadat zij twee uur les gehad hadden. Ik geloof dat ik nog nooit zo nat ben geworden bij een stunt, ik heb meer prullenbakken vol water over me heen gekregen dan ooit tevoren. Maar het was heerlijk weer, dus maakte het ook niet uit.

Het was een heerlijke laatste schooldag, jammer dat het alweer de laatste was!

Foto's

Geen opmerkingen: