maandag 7 april 2008

De laatste schooltentamens...

En ja, nu is het een feit. Van al mijn laatste schooltentamens zijn de resultaten bekend...

Natuurkunde - 6,0 (7,8)
Scheikunde - 8,0
Biologie - 7,7
Wiskunde - 7,6
Economie - 8,6
Nederlands letterkunde - 7,8
Engels spreekvaardigheid - 10


Nu is dus ook van (bíjna) alle vakken het schoolexamencijfer bekend:
Nederlands - 7,8
Engels - 8,3 (8,6 dankzij cijfer schrijfvaardigheidherkansing: 8,0
)
Economie - 8,2
Wiskunde - 6,9
Scheikunde - 7,4
Natuurkunde - 7,8 (dankzij cijfer herkansing, hierboven in rood)
Biologie - 8,4


En alle afgesloten vakken nog eens op een rijtje:
ANW 8 - Maatschappijleer 7 - Geschiedenis 7 - CKV1 goed - Gym voldoende - Frans 7 - Duits 9 - Letterkunde 8

Volgende week heb ik herkansingen, mag 3 tentamens uit dit jaar herkansen. Ik ga mijn Engelse schrijfvaardigheid (had een 7) herkansen en het laatste natuurkundetentamen. Verder zou ik niet weten wat er te herkansen valt, dus laat ik het lekker allemaal zo!

Op naar de CSE's!

(rood: de herkansingscijfers, toegevoegd op zaterdag 19 april)

Geen opmerkingen: