maandag 14 april 2008

Competitie @ ULTC Iduna

ULTC Iduna

Zelf speel ik natuurlijk nog geen tenniscompetitie, dat zou echt lachwekkend zijn. Als ik nou punten zou krijgen voor alle ballen die uit zijn... Als 100% beginner is competitie nog niet echt aan je besteed.

Arthur speelt wel competitie. Hij speelt niet bij tv Bosch en Duin maar bij ULTC Iduna, in Utrecht. Gisteren ben ik 's middags op Iduna gaan kijken bij de wedstrijden die hij en zijn teamgenootjes speelden. Ik vond het heel erg gezellig en hoop dat ik over een paar jaar misschien ook competitie kan spelen. Het is echt heel erg leuk!
Helaas kwam ik te laat om Arthur's enkelwedstrijd nog te zien, maar alle dubbels heb ik wel gezien. Tijdens de twee laatste wedstrijden begon het een heel klein beetje te miezeren, maar gelukkig ging het niet écht regenen.

Uiteindelijk hebben ze dik gewonnen met 6-2. Hopelijk volgen er nog meer van zulke zonnige, gezellige zondagen!

Geen opmerkingen: