donderdag 3 augustus 2006

Back in business!

Het is alweer 1,5 week geleden dat Patent zijn kogel verdraaide tijdens de training. In de tussentijd heb ik met hem gestapt en hem in het begin ± 5x per dag in het ijs (Iceboots van Snugpax) gezet en regelmatig ingesmeerd met Arnika Tinctuur.

En vandaag was het dan zover, we gingen weer gewoon rijden. Ik was een beetje bang dat hij wat fris zou zijn en niet gewoon rustig zou willen doen, maar het ging prima. Ik had besloten om hem vandaag eerst eens even rustig te dressuren om gewoon te zien of zijn been écht goed was (ook in de kleine voltes ed) en te zien hoe het met zijn algemene soepelheid gesteld was. En ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was! Hij was wel wat traag, maar opzich gewoon nog steeds soepel en volgens mij is zijn been weer helemaal tiptop in orde!

Kortom: we zijn weer
back in business met Patent!

Geen opmerkingen: