zaterdag 12 augustus 2006

NAT

Zojuist ben ik met mamma naar de trekkerdag in Soest geweest (www.trekkerdag.nl). Er was namelijk ook een tocht met oldtimer trekkers, en aangezien we zelf een Massey Ferguson 35 (een zogenaamd goudbuikje) hebben, gingen we eens even kijken of er daar nog meer stonden.

En ja hoor, een stuk of 8 Massey Fergusons hebben we wel gezien, 35's, één 20 en een 30. Erg leuk om anderen te zien, want we zagen meteen dat onze goudbuik toch best mooi is opgeknapt. Maar een paar van de trekkers die daar stonden waren mooier opgeknapt dan die van ons! (Wij hebben het niet zelf gedaan hoor, dus de eer gaat naar iemand anders =D)

Op de heenweg hadden we prachtig weer (we waren op de fiets), maar op de terugweg kwam het met bakken uit de lucht... Nog voor we goed en wel het terrein áf waren... was ik al nat...
Eenmaal onderweg stroomde het water uiteindelijk van mijn broek (we waren optimistisch zónder regenbroek gegaan...) en sopte ik met mijn voeten in mijn schoenen...

Nu ben ik gelukkig weer lekker droog :)

Geen opmerkingen: