donderdag 24 augustus 2006

Zware dressuurles

Gisteren heb ik weer dressuurles van Varuna gehad. Halverwege had ik al behoorlijk lang op Voltrack gezeten (inclusief warmrijden) dus was ik al redelijk moe.

Aan het einde was dat ook te merken. Ik wilde nog wel, maar kon me niet meer zo goed focussen. Daarom liep Patent gewoon goed, niet bijzonder. Maar Voltrack liep werkelijk fantastisch. Hij was heel stabiel, liep bijna continu nagefelijk en ik kon zelfs versnellen in de draf!
Het was een heerlijk lesje!


En nog iets anders wat zeker gemeld moet worden: afgelopen maandag was het WK Endurance in Aaken. Als beste Nederlandse is Jeanne Linneweever met Riki's Macho Man (v. Drug!
Ook Voltrack's vader!!) als 16e over de finish gekomen met een gemiddelde snelheid van 15,8 km/h. Je kunt niet anders zeggen dan dat ze ontzettend goed gereden hebben, heel constant en met een prachtig gemiddelde. Jeanne heeft er ontzettend hard voor gewerkt en heeft het dan ook meer dan verdiend! Daarom mijn felicitaties!

Voltrack en Macho op de Fasnatrail dit voorjaar.
Voltrack is uit 1996 en Macho uit 1993.
(foto: Laudine Fuld)

1 opmerking:

Anoniem zei

aah die foto is leuk!

daar was ik bij (H) yeahh