maandag 16 oktober 2006

Verzamelen en middendraf

Patentje liep vandaag weer geweldig! In het begin was hij wat kijkerig, maar de laatste tijd rijd ik hier steeds makkelijker aan voorbij?!

Na zo'n 10 minuten was hij geconcentreerd aan het werk en uiteindelijk heb ik hem ongeveer een kwartier echt hard laten werken. En hij gedroeg zich werkelijk perfect. Ik kon hem zonder al te veel problemen heel erg terugnemen waardoor hij flink moest verzamelen en werken. Dit deed hij nagenoeg zonder protest! En als ik hem daarna flink liet strekken schoot hij als een pijl uit een boog over de lange zijdes, terwijl ik nog steeds voelde dat zijn kont het werk deed en hij dus niet uit elkaar viel.

Ik ben helemaal blij, de paarden lopen allebei werkelijk fantastisch en het wordt alleen maar beter!

Geen opmerkingen: