dinsdag 24 oktober 2006

Tentamen na de vakantie...

Jaja, meteen na de vakantie mag ik samen met mijn medescholieren uit de bovenbouw lekker meteen tentamen gaan maken.
En heel 5V mag een maatschappijleertentamen maken op dinsdag wat voor 15% van je eindcijfer telt, serieuze koek dus.

En voor dat examen mag je een berg ingewikkelde stof gaan doorploeteren en in je hoofd proppen waar je
U tegen zegt. Het is ook nog eens in hoogbegaafd, politici Nederlands geschreven, dus regelmatig snap je er als 5V leerling echt geen bal meer van (excusez moi)... En dat zorgt wel voor frustratie bij mij.

Opzich ben ik al best ver met leren en gaat 't ook wel goed, maar het is zóveel! Morgenmiddag vertrek ik richting Friesland, waar ik met 7 vriendinnen even 4 daagjes in een vakantiehuisje ga slapen om van daaruit Friesland op z'n kop te zetten. Dat is wel weer goed om even wat frustratie kwijt te raken.

Het wordt gezellig!! En dat tentamen, dat gaat vast wel lukken! In maart/april ergens heb ik een week waar ik
5 tentamens mag maken, da's helemaal erg!

Geen opmerkingen: