maandag 7 januari 2008

Schoenen-addict...

De snoepigste ballerina's allertijden

Oeps. Alweer een paar schoenen erbij! Deze had ik voor 't eerst gezien in September, getwijfeld en niet gekocht. Toen weer gezien in November, weer getwijfeld en niet gekocht. Nu was het sale en kon ik me niet meer inhouden. Het zijn ook echte droppies toch?!

Ik geloof dat ik wel een lichte tic heb... Van de zomer heb ik sleehakken gekocht, vervolgens in Oktober mooie laarzen (die ik ontzettend veel draag, de perfecte aankoop), toen in November prachtige, rode hakken gekocht die voldeden aan mijn droombeeld. Hardop denkend zei ik in de winkel dat ik wel mat, zacht rode hakken wilde, ik draaide me om en daar stonden ze!

En gisteren was het dus wéér zover, mijn vriend een schoenenwinkel ingelokt om mijn droom ballerina's snel (mét 50% korting!) mee te sneaken! Waar je als meisje al niet blij van kunt worden.
Overigens hoeft mijn vriend zich niet bedreigd te voelen door de overweldigende schoenenplank*¹, het zijn dan wel héél leuke ballerina's... Maar hij is nog altijd véél leuker natuurlijk!

(schoenenplank: 2x onitsuka's, lage laarsjes, hoge laarzen, 3x ballerina's, sleehakken, simpele hakken en de perfecte rode pumps... Overigens niet allemaal in één jaar gekocht natuurlijk, mijn voetjes groeien gewoon niet meer, dus kan ik lekker uitbreiden!)

Geen opmerkingen: