maandag 21 januari 2008

Mooie datum

Dat 22 Januari een mooie datum is was mij natuurlijk bekend, aangezien het dit jaar voor de 18e keer míjn verjaardag is!

Maar niet alleen míjn verjaardag maakt er zo'n mooie dag van, in 1984 presenteerde Steve Jobs de Apple Macintosh op 22 Januari, in 1971 werd Wendy van Dijk geboren op deze prachtige datum, meneer André-Marie Ampère kwam op 22 Januari 1775 op de wereld en ook met mijnheer U Thant heb ik de geboortedatum (behalve het jaar dan) in gemeen.

Al met al een prachtige dag, datum, 2201. Hopelijk mag ik er nog vele jaren van genieten en lekker feest vieren. Morgen zal ik in ieder geval het heel gezellig hebben met mijn vriendinnetjes en vriend! De taarten zijn gebakken, nu nog lachen en plezier hebben voor de 18e keer op míjn dag!

Geen opmerkingen: