dinsdag 29 januari 2008

Koorts & Examen

Ja hoor, dat heb ik weer!

Zondagochtend werd ik wakker en voelde ik mij op z'n zachtst gezegd niet zo goed... En het was ook wel duidelijk dat ik niet alleen een beetje verkouden was, ik had 38.5 ºC koorts. Echt handig, de dag voor je Engels luisterexamen!

Al snel besloten dat ik tóch zou gaan (behalve als ik aan het koortsijlen zou zijn en geen zinnig woord meer uitbracht, dan had een luisterexamen doen waarschijnlijk ook niet zoveel zin...). De gehele zondag ben ik bezig geweest met zorgen dat ik snel zou opknappen. Ik heb 's ochtends en 's middags nog een paar uur extra geslapen, ik heb liters maar dan ook echt liters thee en water gedronken, ik heb een hoeveelheid fruit gegeten waar je U tegen zegt en ik heb gestoomd. Natuurlijk lag ik ook alweer op kinderbedtijd in bed, zodat ik bijna 12 uur kon koortsdromen.

Maandagochtend bracht mijn moeder me naar school, zodat ik niet al moe van het fietsen zou zijn. En toen heb ik een uurtje mijn uiterste best gedaan me te concentreren op Engels gebabbel. Ik heb nog géén idee hoe ik het heb gemaakt, iedereen vond 'm behoorlijk lastig en door mijn verschrikkelijke verkoudheid die nog over was van mijn flitsgriep kon ik me niet altijd even goed focussen.

Maar ach, het was de moeite van het proberen waard! Normaliter zou ik een 8 à 9 moeten kunnen halen, ik hoop maar dat dat nu ook gelukt is...

Geen opmerkingen: