maandag 5 maart 2007

Weekendje Maastricht



Zoo was dat even gezellig!

Afgelopen weekend ben ik met mijn negen geweldige vriendinnen naar Maastricht geweest. We mochten bij een nicht, Meike, van een van ons slapen, die daar woont met haar vriend en 5,5 maanden oude baby.

Eerst hebben we zaterdag even geshopt in een heerlijk nieuw winkelcentrum daar. Ik ben verliefd geworden op een prachtige trenchcoat van de Zara, die helaas nu even te duur voor me is... Als ik 'm echt heeeeeeeeeel graag wil moet ik maar als ik genoeg geld heb naar A'dam!

's Avonds heeft Meike ons meegenomen naar een cafeetje waar het ontzettend gezellig was. We hebben heerlijk gefeest en ontzettend veel gelachen.

Zondag waren we wel wat moe, maar hebben we nog wel wat gepokerd (waar we nu allemaal verslaafd aan zijn) en ook nog veel gelachen om zaterdagavond. Na een treinreis van 2,5 uur terug naar Utrecht splitsten onze wegen weer en vanochtend zagen we elkaar weer allemaal ge-wel-dig uitgeslapen terug op school.

Poeh, dat was echt mega gezellig!

1 opmerking:

Anoniem zei

jaaaaaaa het was inderdaad echt SUPER gezellig!

we (L) maastricht!!!