woensdag 14 maart 2007

Aaahhh invasie van een 8-potige spion!

Om het maar meteen even duidelijk te maken: ik ben geen meisje meisje dat bang is van alles dat beweegt.

Maar zojuist vond ik een 8-potige vriend naast mijn toetsenbord die was opgedoken uit het niets. En dát vond ik wat minder prettig. Hij was duidelijk een spion van de tegenstander die kwam kijken wat ik allemaal voor ontzettend geheime onzin in mn computer aan het inkloppen was. Het idee bespied te worden vond ik iets minder leuk. Dus *hup* ik kwam in actie.

Zodra hij doorhad dat ik hem zag begon hij gestresst in het rond te rennen op mijn bureau, en tot mijn grote schrik rende hij richting mijn mobiel en klom hij erop. Dát vond ik al helemaal niet grappig, want daar hoort een vreemde gewoon met zijn 8 kleine tengeltjes vanaf te blijven! Ik zit toch ook niet aan zijn walkietalkie waarmee hij in contact staat met zijn opperbazen? Dat doe je gewoon niet.

Gelukkig liet hij zich ook makkelijk van mijn mobiel verjagen en racete hij spastisch verder over mijn bureau. Helaas voor hem had ik het perfecte moordwapen gevonden: mijn bluetooth USB stick. Met zeer grote precisie kwam de USB stick uit de lucht op hem terecht en kan ik melden dat hij geen moment heeft hoeven lijden. Weer een probleem opgelost =)

(even voor alle dierenvrienden: ik vermoord dus ook niet alle beesten die op mijn pad komen. Maar wat deze spin deed kon gewoon niet... =P)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

OH MY GOSH

JE HEBT DE AARDBOL GERED

VAN EEN INVASIE VAN 8-POTIGEN

JE BENT MIJN HELD

mag ik je handtekening?

Anoniem zei

Zulke blogs moet je vaker schrijven, kan ik nog eens lachen... want dat doe ik veeeeeel te weinig :D

btw, je bluetooth USB stick? niet zo stijlvol van je Guin... gebruik dan op zn minst een tandenstoker ofzo, dát is pas precisie :D