vrijdag 2 maart 2007

Dit en dat

Wat kleine dingetjes die ik graag vandaag even wilde posten!

Allereerst, respect voor de oudste blog-schrijfster ter wereld: Olive Riley. Een vrouw van 107. Dat is toch gewoon fantastisch? Iemand die al 2 eeuwwisselingen heeft meegemaakt, allebei de wereldoorlogen, de eerste auto en ga zo nog maar even door! Zie hier haar blog.

Oja, vandaag. Laudine en ik hebben met de paarden even getraind in het Panbos. In het kleine bosje waar we eerst doorheen moeten hebben ze afgelopen week het bos gedund. Dus liggen er nu allemaal stammen en takken in de bosjes. We hadden eigenlijk verwacht dat de paarden hier wel een probleem van zouden maken, maar Patent stapte er heel relaxt langs alsof er helemaal níets veranderd was. Het werd nog grappiger toen Voltrack op de terugweg even voorop liep en opeens die stammen in de bosjes wél eng vond, jaja Voltrack... Geloof je het zelf? :D

Verder ben ik komend weekend in Maastricht! Ik ga met negen vriendinnen erheen, bij een nicht van een van ons slapen. Volgens mij word het echt ontzettend gezellig!
Morgenochtend spring ik hier in het dorp om 7.51 in de trein, om vervolgens een reis van ongeveer 2,5 uur te gaan maken... Naja, ik hoef maar tot Utrecht in mn eentje, vanaf Utrecht zijn we met zn allen en zullen we vast al in de trein ontzettend veel lol hebben!

Dus, jullie horen zondag/maandag pas weer van mij!

Geen opmerkingen: