vrijdag 12 mei 2006

Een blog!

Om mijn site nog wat meer interactief te maken, heb ik besloten om er een blog aan toe te voegen. Waarschijnlijk blijf ik mijn nieuwsbrief nog wel versturen, maar komt dit meer in de plaats van de wedstrijdverslagen.

Maar behalve wedstrijdverslagen zal ik hier natuurlijk ook over andere belangrijke gebeurtenissen bloggen. Zeker nu ik over 15 dagen van plan ben 125 km te gaan rijden op de fasnatrail, zal ik jullie vanaf nu op de hoogte
houden van allerlei gebeurtenissen 'op weg naar...'

Afgelopen week hebben wij(Mijn vader (foto: Paul Teixeira) en ik) 4 dagen getraind met Voltrack in de Ardennen. Dit hebben we express 3 weken voor de Fasnatrail gedaan, omdat Voltrack's bodemvastheid dan een stuk is verbeterd en hij daar met de Fasnatrail nog profijt van heeft.
Hij vond het heerlijk om daar door de bergen te klauteren, en het allerbelangrijkste: We hebben hem eindelijk eens het water ingekregen! Toen hij eenmaal natte voeten had vond hij het héérlijk om in de Ourthe pootjebaden!


We hebben het dus allemaal naar onze zin gehad!Voltrack met zijn weidemaatje Nikolai in de wei in de Ardennen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hee guinnifer
leuke weblog!!

Anoniem zei

MOOOOOOOOI hoor !

Anoniem zei

=D