maandag 26 januari 2009

In theorie...

In theorie kan ik autorijden. Ik heb vandaag mijn theorie examen gehaald!

Na een weekend lang blokken, ervoor had ik geen tijd door tentamens, is het in één keer gelukt! Daar zitten en dan de antwoord in 't eggie intoetsen is toch wel spannend, opeens wil je het wel echt heel graag halen.

Vooral het wachten op de uitslag vond ik zenuwslopend. Je gaat weer aan alles twijfelen en beeld je in hoe het is als ze even later tegen je zeggen dat je het niet gehaald hebt.

Maar, toen ze werkelijk langskwamen en de mensen die het niet gehaald hadden hun paspoort/id teruggaven, liepen ze mij voorbij. Mijn hart zat in mijn keel en ik ging er al volledig vanuit dat ze me mijn spullen terug zou geven. Ik dacht zelfs dat ze haar hand al uitstak naar mij, maar dat was naar de volgende! Opeens was ze voorbij... en had ik het gehaald!

Met vijf fout zit de theorie er nu op, op naar het praktijkexamen!

Geen opmerkingen: