maandag 17 september 2007

Zomaar een regenachtige dag

Wat doet men op een regenachtige maandag in September? Eerst voor (bijna) niks naar school fietsen. Want wat bleek? Zowel mijn eerste én derde uur viel uit! Met andere woorden: ik had pas om kwart over 11 op school hoeven verschijnen en vervolgens nog een uurtje om te babbelen gehad.

Ik ben maar na het 2e uur naar huis gegaan, om de ergste regen voor te zijn. Maar ik ging dwars door de ergste regenbui naar huis... Als een ware verzopen kat kwam ik thuis. En wat kun je dan het beste doen om de dag weer op te fleuren? Gaan shoppen natuurlijk!

Helaas heb ik dé trui (die ik al heel lang wil) niet gevonden en ook dé ballerina's hadden ze niet (*snik* moet ik toch maar terug naar Rotterdam!). Maar ik heb wel een heel leuk bruin wollen giletje/vestje gekocht en een wit blousje erbij =) Toch wel een geslaagde shopmiddag in Utrecht! Ook nog even een lekker chocolade croissantje gegeten bij de Bakker Bart samen met mijn zus. Ze logeert even bij ons met Runar (mijn neefje), morgen gaat ze waarschijnlijk alweer naar huis.

Zou ik dan misschien op 12 oktober, dé shopdag met Maite in A'dam, meer succes hebben in mijn zoektocht naar de perfecte Ballerina's uit Rotterdam en dé trui van de H&M?

Geen opmerkingen: