maandag 16 juni 2008

Arthur's Examenfeest


Arthur en ik met onze ouders

Donderdagavond had ik bij mij thuis al mijn feestje. Het telefoontje moest nog komen, maar daar hoefden we met feesten niet op te wachten. Heerlijk gebarbecued met vrienden, 'familie' en buren. Alle mensen bij elkaar waar ik de afgelopen 18 jaar zoveel van geleerd heb en die mijn leven gemaakt hebben tot wat het nu is. Best bijzonder vond ik.

Gisteravond gaf Arthur zijn examenfeestje. Weer een heerlijke avond gehad met vrienden en zijn familie. Ook Arthur is met een prachtige eindlijst geslaagd, dus dat was het vieren meer dan waard!


Op de koelkast pronkte zijn eindlijst, met een welpie-vlag ernaast.

Het is nog altijd een gek gevoel, dat we nu gewoon klaar zijn. Maar heerlijk is het ook! Zeker omdat het een prima excuus is om gezellige feestjes te bezoeken en te organiseren!

Geen opmerkingen: