dinsdag 20 juni 2006

Dansen in het stof

Doordat het nu weer echt zomerweer is, en er weinig regen valt, is de bak behoorlijk stoffig. Elke keer voor ik ga rijden sproei ik minstens een kwartier, maar als ik eenmaal warmgereden heb is het alweer stoffig. Maar desondanks is het nu heerlijk om te rijden, zowel in de bak als het bos. Het weer is perfect (niet te warm) en de paarden zijn weer lekker op conditie.

De paarden lopen momenteel overigens echt super in de dressuur. Ze zijn beiden lekker soepel en willen graag werken. Ze hebben natuurlijk wel hier en daar nog verbeterpunten, maar dat zal altijd wel blijven. En op die manier blijft het tenminste ook altijd een uitdaging!

Vandaag heb ik met Patent gereden, na de training heb ik hem even lekker afgespoten. Wat dat betreft is Patent wel weer een lekker apart paard, hij vindt het héérlijk en staat altijd met zijn hoofd naar beneden te snuffelen aan de plas water onder zich. Soms ziet het eruit alsof hij elk moment door zijn knieën kan zakken om te gaan rollen.
Zelfs water over zijn hoofd spuiten vindt hij prima, als het hem te gek wordt doet hij zijn hoofd omhoog en probeert hij te drinken.

Vanaf vandaag heb ik overigens ook vakantie! Gisteren en vandaag heb ik Franse examens gehad (lezen en luisteren) en ik heb er wel een goed gevoel over. Helaas krijg ik mijn cijfers pas over 1-2 weken te horen... Maar dat mag de pret niet drukken, vanaf nu kan ik weer elke dag lekker vroeg rijden en genieten van het heerlijke weer!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

;d;d;d;d;d;d;d

Anoniem zei

Oke even serieus nu.

Dat van gekke paarden onder de douche ken ik, maar daar hebben we het al over gehad :P

Over Frans hebben we het ook al gehad, en over de vakantie enne..

Verder kan ik dus niks bedenken :p

Daaaaag

Intelligente reactie weer..

Anoniem zei

Oja de bak = stoffig.

Irritant! :p

wat zei je nog meer.. oja dat ze goed met de dressuur zijn (H)

Super meid! :p

Daaaaaag

Ietsje intelligenter dit keer? :p

Anoniem zei

Voor de mensen die dit lezen:

Ik ben niet zo blond als het lijkt hoor, ik héb wel hersens..

Maar ik ga de komende 2 maanden aan NIETS nuttigs meer denken, aangezien het ZOMERVAKANTIE is :D

*juicht*

Over 2 maanden komt er dus weer een nuttig woord uit mij, tot dan zul je het hiermee moeten doen! :p

hehe.. oke dit slaat nergens op

laat ik maar ophouden

want ik weet wat er anders gebeurt :p

dan kan ik niet meer ophouden met lullen ;d

okedaaaaaaag

Anoniem zei

nu stalk ik ook al je blog site, hihi..

tja dan moet je maar niet vragen om reacties! WANT DAN ZUL JE ZE KRIJGEN OOK :D

nou ik praat verder tegen je op msn, daaaag

oke deze was nog nuttelozer dan de vorige 4 bij elkaar.. maargoed.

Anoniem zei

voor de rest is je site TOP hoor (H)

en ik lees het aaaaaaaaaltijd

(echt waar!)